דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיוור ישיר - חלק מקדמת הפרסום בעולם מתחדש 

מאת    [ 22/06/2009 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 3406 פעמים ]

דיוור ישיר - התאמה לקהל היעד
היום אנו חיים בעידן בו האינטרנט והרשתות החברתיות מהווים תחליף לתקשורת הבין אישית. זהו ערוץ התקשורת העיקרי בין חברים, וכן בין בתי עסק ללקוחות פרטיים. יתרונותיה של שיטת הפרסום הוירטואלית נעוצים ביכולותיה לאתר קהל יעד מסוים על פי מאפייניו (גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד) וכך לשלוח לו פרסומים המתאימים לו באופן אישי. דיוור ישיר באמצעות דואר מאפשר פילוח דומה אך ממשי. בעזרת דיוור ישיר ניתן להגיע לקהל יעד ספציפי וכך ליצור פרסומת אטרקטיבית ורלבנטית לנמען (רצוי לאסוף מידע מתאים על הלקוחות בטרם עת, במטרה להתאים לכל נמען את הפרסומת הנכונה).

דיוור ישיר - תקשורת אישית בין המפרסם ללקוח
נקודה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת, היא היכולת ?לגעת? בלקוח באופן אישי. לפרסומת המגיעה לבית הלקוח, כפי שמתבצע בשיטת דיוור ישיר, ישנה חשיבות רבה. אפשרות זו מעניקה להודעתך נימה אישית, שיוצרת יחס שונה אצל הלקוח וגורמת לפרסומת שלך להיות רלבנטית יותר (בשונה מפרסומת בעלת תוכן כללי המגיעה במעטפה רגילה - פרסומת שמוצאת במהירות את דרכה אל פח המחזור).

דיוור ישיר - דווקא בעולם מתחדש נרצה לשמור על מוחשיות
כפי שאמרנו קודם לכן, התקשורת הבין אישית של היום עוברת לפסים וירטואליים, ואיתה גדל הצורך דווקא במוצרים מוחשיים. דוגמה טובה לכך היא מחשוב עולם הצילום. היום רובנו משתמשים במצלמות דיגיטאליות ומעלים את התמונות למחשב. עם זאת, לעולם לא נוותר על התמונה הפשוטה והמוחשית, ולכן אנו ממשיכים לפתח תמונות. כך גם בעולם הפרסום: אין תחליף לשלטי החוצות, וכמוהם גם למעטפות המתקבלות בדואר. דיוור ישיר מציע עסקה מעניינת למפרסם משום שהוא מאפשר שילוב בין פרסומת בעלת עיצוב גרפי ממוחשב, לבין פרסומת מוחשית שהלקוח מקבל בדואר.

עד כה דנו ביתרונותיו של דיוור ישיר כחלק מקדמת הפרסום. עתה, נראה כיצד ניתן ליישם זאת נכון. לאחרונה הושק מוצר חדש שכבש את השוק משום שמתקיימים בו עקרונות הפרסום העכשוויים ביותר הניתנים למימוש באמצעות דיוור ישיר. מוצר זה הוא מעטפות ה- לטרלופ. מעטפות לטרלופ הן מעטפות המופקות בעזרת דף A4 רגיל ומתקפלות למעטפה המזכירה בצורתה החיצונית את המעטפית המוכרת לנו מתלושי המשכורת וחשבונות הבנק. עם זאת, בניגוד למעטפית, ניתן הלטרלופ לעיצוב אישי בכל תוכנה קיימת ולהדפסה בכל מדפסת.

הבה נבחן את הפתרון שמאפשר המוצר למפרסם פוטנציאלי בשיטת דיוור ישיר:
1. הגעה לקהל יעד ספציפי: מעטפות ה- לטרלופ מאפשרות לבעל העסק ליצור עיצוב אישי ואטרקטיבי, וכן להתאים את התוכן ולשנותו בכל תוכנה. בצורה זו ניתן בקלות ליצור פרסומות לקהלי יעד שונים וללא צורך בבתי דפוס שידרשו סכום נכבד.
2. תקשורת אישית - שילוב בין דיוור ישיר לבין מעטפות בעלות עיצוב שמותאם ללקוח, מקנה נימה אישית לפרסומת שלך. גם היכולת להדפיס את שם הלקוח וכתובתו על המעטפה היא בעלת ערך רב.
3. מוחשיות - למעשה, כל מוצר המגיע בצורה של דיוור ישיר הוא מוחשי. עם זאת, למעטפות ה- לטרלופ יתרון בלעדי ביכולתן לשלב ממשק גרפי עם מוצר מוחשי.

לסיכום, אנו נמצאים כיום בעולם בו המדיה הדיגיטאלית היא השולטת. דווקא בעולם זה קיים צורך במוחשיות, בבלעדיות ובקרבה בין אישית. דיוור ישיר הוא שיטת פרסום העונה לצרכים אלו. באם בחרת לשווק ולפרסם את מוצריך בצורה של דיוור ישיר, נמליץ לך להשתמש במעטפות ?לטרלופ? המאפשרות לך לזכות ביתרון משמעותי מול מתחריך.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב